Kuluttaja-asiamies: Pankkien velvollisuutta korvata pitkät palvelukatkot syytä selvittää – Suomi voisi säätää vakiokorvauksista itsenäisesti

Kirkkonummelainen Harry Hagert nosti käteistä kauppareissua varten Kirkkonummen Masalassa. Hagertin mielestä asiakkaiden tulisi saada kohtuullinen vakiokorvaus, jos pankkien palvelukatkot ovat pitkiä. Mikko Välimaa

Nordean asiakkaita reilu viikko sitten piinannut poikkeuksellisen pitkä palvelukatko on nostanut esiin kysymyksen, pitäisikö pankeille säätää velvollisuus vakiokorvausten maksamiseen.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Esaimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi