Eksoten alueen uusi puhelinpalvelu Kaiku 24 uhkaa taas ruuhkautua – Timo Saksela: Helmi–maaliskuussa alkaa ehkä näyttää paremmalta

Eksoten uusi puhelinpalveluyhtiö Kaiku 24 kamppailee kasvavan puhelumäärän kanssa. Kuva on otettu Imatran Kaiku-tiimin tiloista Tietotalolla. Piia Kaskinen

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) alueen puhelinpalvelut uhkaavat taas ruuhkautua, koska puheluiden määrä on kasvanut viime viikkoina.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Esaimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi

Mainos: Etelä-Saimaa

Monipuoliset sisältömme odottavat sinua!

| Päivitetty