Eksoten puhelimet ruuhkautuivat, koska puhelinpalveluissa tehtiin liian monta muutosta yhtä aikaa – Takaisinsoitot venyneet yli lain salliman aikarajan

Eksoten puhelinpalvelut siirtyivät syyskuun puolivälissä Eksoten ja Kymsoten yhteiselle Kaiku24-yhtiölle. Toimintatavan muutoksen lisäksi samaan aikaan muutettiin myös käytettävä tietojärjestelmä sekä pidettiin puhelinpalvelun aukioloaikoja, mikä aihuetti puhelinpalvelun ruuhkautumisen. Arkistokuva. Mutila Tiina

Monet Eksoten terveys- ja hyvinvointiasemille soittaneista eivät viime päivinä ole saaneet puhelujaan läpi eivätkä takaisinsoittoa lain edellyttämässä ajassa eli vielä saman päivän aikana.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Saimaan sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Olen jo tilaaja