Kiitos, että olet tilaajamme! Olet mukana turvaamassa laadukkaan journalismin tulevaisuutta.

Eksoten puhelinpalveluissa ongelmia siirtymävaiheessa, kaikkiin takaisinsoittoihin ei ole pystytty vastaamaan saman päivän aikana

Eksoten mukaan korjaavat toimenpiteet ovat menossa.

Eksoten puhelinpalveluiden siirtymävaihe on osoittautunut ennakkovalmisteluista huolimatta haasteelliseksi. Kati Pullinen

Kalle Sipiläinen

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) puhelinpalvelussa on ilmennyt ongelmia palvelun siirtymävaiheen takia.

Puhelinpalvelut siirtyivät 15. syyskuuta Kaiku24 Oy:n hoidettavaksi. Siirtymävaiheessa kaikkiin terveys- ja hyvinvointiasemien takaisinsoittoihin ei ole pystytty vastaamaan saman päivän aikana.

Eksote kertoo korjaavien toimenpiteiden olevan menossa. Tilanne pyritään normalisoimaan mahdollisimman nopeasti yhteistyössä Kaiku24 Oy:n kanssa.

Toistaiseksi terveys- ja hyvinvointiasemien puhelinpalvelut sulkeutuvat entisen Eksoten palveluajan tapaan kello 16, mutta korjaavien toimenpiteiden jälkeen palataan laajennettuihin aukioloaikoihin, kertoo Eksote tiedotteessaan.

Päivystysapu 116 117 toimii normaalisti 24/7 aukioloajoilla.

Kommentoi

Palvelut

Ruokapaikka