Imatralainen Milla Uitti sai ensimmäiset tarjoukset kaupallisesta yhteistyöstä jo yläasteikäisenä – Perheenäiti Minna Kankaanpää on markkinoinut noin 30 yrityksen tuotteita Instagramissa, mutta lähinnä harrastuspohjalta

Imatralainen Milla Uitti on mainostanut muun muassa ruotsalaista urheiluvaatemerkkiä ICANIWILL:iä (ICIW). Santeri Tynkkynen

Kaupalliset yhteistyöt ja sosiaalisen median markkinointi ovat nykypäivää. Tunnetut sosiaalisen median vaikuttajat, kuten entiset missit, urheilijat ja tubettajat tekevät kaupallista yhteistyötä ja somemarkkinointia jatkuvasti.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Esaimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOs ja Android)
  • Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi