Tulevaisuudessa hammaslääkäriin tai neuvolaan voi varata ajan vaikka keskellä yötä – Eksoten asiakaspalvelu siirtyy syksyllä Kaiku 24:lle, jonka tavoitteena on olla langan päässä 24/7

Kaiku-asiakaspalveluyhtiön työntekijöiden osaamiseen ja koulutukseen kiinnitetään erityistä huomiota. Kai Skyttä

Alkusyksystä Eksoten asiakkaita puhelimessa ohjaavat terveydenhuollon henkilökunnan sijaan Kaiku 24 -asiakaspalveluyhtiön ammattilaiset. Uuden keskitetyn palvelun eteen on tehty paljon töitä ja pian se on käyttövalmis.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Esaimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi