Tulevaisuudessa hammaslääkäriin tai neuvolaan voi varata ajan vaikka keskellä yötä – Eksoten asiakaspalvelu siirtyy syksyllä Kaiku 24:lle, jonka tavoitteena on olla langan päässä 24/7
Kaiku 24 aloittaa syksyllä Eksoten ja myöhemmin Kymsoten asiakaspalvelun tuottajana. Suurin osa uuden asiakaspalvelukeskuksen henkilöstöstä siirtyy töihin suoraan Eksotelta.
Alkusyksystä Eksoten asiakkaita puhelimessa ohjaavat terveydenhuollon henkilökunnan sijaan Kaiku 24 -asiakaspalveluyhtiön ammattilaiset. Uuden keskitetyn palvelun eteen on tehty paljon töitä ja pian se on käyttövalmis.
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.
Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk
Digitilauksen sisältö
- Esaimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
- Näköislehti
- Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
- Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi-, Kymensanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
- Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi
Oletko jo tilaaja? Kirjaudu